“…”

21 februari 2012 § Een reactie plaatsen

In de opdracht experimentele typografie heb ik nu al een soort van effect dat op verschillende lettertypes past. Ik onderzoek hier nog verder naar hét lettertype hiervoor, ga nog verder op het concept enzovoort.

Maar ondertussen ben ik ook bezig met een ander project namelijk rond Alzheimer en dementie. Ik ben gefascineerd door mensen die met deze aandoeningen kampen en hoe ze dit tegen gaan (ook omdat dit in mijn persoonlijke levenssfeer heel actueel is). Mensen die Alzheimer hebben vergeten het laatst gebeurde eerst, maar dingen van een hele tijd terug kunnen ze nog wel onthouden (tot in de laatste stadia). De leeftijd waarop men meestal alzheimer krijgt is 65. Ik ga van de veronderstelling dat 18jaar een aannemelijke leeftijd is waarop je dingen die je meemaakt ook heel bewust meemaakt. Dus ben ik eens gaan kijken naar wat er in 1965 allemaal gebeurde.

 

Getagd: , , ,

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu “…” voor Stephanie Jacobs - Illusion..

Meta

