“…”

12 februari 2012 § Een reactie plaatsen

In mijn Illusieproject ga ik nog altijd verder op het sekteaspect. Alleen iets subtieler. Het was al een tijdje mijn idee een publicatie te maken zoals bijvoorbeeld “awake!” van de getuigen van Johova. Een magazine met een soort overtuigingskracht naar mijn “geloof” toe dat gebaseerd is op het boek “sferen” van sloterdijk.

 

Momenteel ben ik bezig het boek te lezen en de dingen die ik er kan uithalen, die interessant zijn voor mijn project, om te vormen tot beelden en grafische elementen voor in mijn publicatie.

Mijn stand vandaag p 64 (van de 896).

Oké misschien moet ik niet héél het boek lezen…

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu “…” voor Stephanie Jacobs - Illusion..

Meta

