“…”

29 januari 2012 § Een reactie plaatsen

Na het werk van Hans Eijkelboom gezien te hebben ben ik weer gaan nadenken over het gebruik van mensen als dragers voor mijn idee van geborgenheid of de illusie van geborgenheid. Ik ben tot de conclusie gekomen dat mensen dit vandaag de dag al veel doen en wel heel concreet in de werking van een sekte. De sekte als parallele wereld, living in a bubble, … (zie eerder onderzoek) komt ook nu weer terug. Het concept past binnen het idee waarrond ik nu aan het werken ben en lijkt een mooi voort te vloeien uit al het gedane onderzoek.

Dus het plan is het oprichten van een sekte die als hoofddoel de aandacht voor de geborgenheid heeft. Ik ben in ieder geval heel enthousiast omdat dit een concept is waar ik veel mee kan op grafisch gebied. Volledige huisstijl, aanhangers verwerven, kledij voor mijn volgelingen, … .

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu “…” voor Stephanie Jacobs - Illusion..

Meta

