“…”

28 januari 2012 § Een reactie plaatsen

Het is duidelijk. Ik wil iets doen rond geborgenheid (laat ons zeggen dat dit al een tijdje die richting uitgaat). Ik heb lang gezocht (en veel gevonden) naar vanalles rond dit thema. In mijn hoofd zie ik dit ook duidelijk in een stadsbeeld plaatsvinden om het contrast duidelijk te maken. Maar ik vond niet echt een duidelijke en logische richting die ik vervolgens kon inslaan. Laten we het dus even logisch en concreet aanpakken.

Ik wil iets doen rond geborgenheid.

Liefst in de stad.

Welke dingen in het straatbeeld kan ik als drager gebruiken?

Posters, billboards, flyers, grafitti, rondslingerend vuil, post-it war, gebouwen, … mensen.

Misschien moet ik de mensen als drager gebruiken.

 

 

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu “…” voor Stephanie Jacobs - Illusion..

Meta

