“…”

22 januari 2012 § Een reactie plaatsen

Mijn onderzoek gaat richting geborgenheid, veiligheid, living in a bubble en het terug naar de baarmoeder gevoel. Ik zou dit heel graag op de stad toepassen. Dit door middel van verschillende projecten. Als eerste stap in die richting ben ik nu aan een project bezig om vreemde mensen te vragen naar waar zij zich geborgen en veilig voelen. De antwoorden kan ik dan ook in latere projecten verwerken.

Om zo veel mogelijk verschillende reacties uit te lokken wil ik deze boodschap op zo veel mogelijk verschillende manieren en  plekken overbrengen. Ik heb een blog gemaakt speciaal voor deze bevraging: http://wheredoyoufeelsafe.tumblr.com/ en ook een e-mailadres dat op de flyers staat wheredoyoufeelsafe@hotmail.com om een anoniem karakter te behouden en zoveel mogelijk reacties te bekomen.

 

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu “…” voor Stephanie Jacobs - Illusion..

Meta

